More Soshi Baby-G Goodness Released Online

As SONEs all over the world would know by now, electronics giant Casio has contracted the 9 ladies of Soshi to promote their Baby-G range of timepieces in 12 Asian-Pacific countries (see link). Well, as an adjuct to this wonderful piece of news for SONEs everywhere, a short BTS video of the making of this Casio advertisement has been officially released online for everyone to enjoy .

I must say, the 9 ladies all look Gorgeous and so Adorably Dorky in the film (especially Taeyeon and Sooyoung ). I absolutely Love it !

If that were not enough, 3 of the Soshi ladies (Tiffany, Yoona and Seohyun) also gave a short video “plug” for this new range of limited edition Baby-G watches. Just watching Tiffany enthuse over “her” watch design almost makes me want to buy one right now (N.O.W.) .

I really must say that Casio has certainly scored a marketing coup here by signing on Soshi to promote their watches. Exceed their 2011 sales target by 50% more in 2013 ? More likely it will be at least a 100% increase in sales judging by the anticipated response from SONEs from these 12 Asian-Pacific countries so far !

Trans:

Sebagai SONE seluruh dunia akan tahu sekarang, elektronik raksasa Casio telah terjangkit 9 wanita dari Soshi untuk mempromosikan Baby-G jangkauan mereka Timepieces di 12 Asia-Pasifik (lihat link). Nah, sebagai adjuct untuk indah ini bagian dari berita untuk SONEs mana-mana, video BTS singkat pembuatan iklan ini Casio telah resmi dirilis online untuk dinikmati semua orang.

Saya harus mengatakan, 9 wanita semua terlihat Cantik dan sebagainya adorably norak dalam film (terutama Taeyeon dan Sooyoung). Saya benar-benar menyukainya!

Jika itu tidak cukup, 3 dari para wanita Soshi (Tiffany, Yoona dan Seohyun) juga memberikan sebuah video “plug” pendek untuk rentang baru dari Baby-G edisi terbatas jam tangan. Hanya menonton Tiffany antusias dalam desain menonton “dia” hampir membuat saya ingin membeli satu sekarang (NOW).

Saya benar-benar harus mengatakan bahwa Casio telah pasti mencetak kudeta pemasaran sini dengan menandatangani pada Soshi untuk mempromosikan jam tangan mereka. Melebihi 2011 mereka target penjualan sebesar 50% lebih pada tahun 2013? Semakin besar kemungkinan akan setidaknya peningkatan 100% dalam penjualan dilihat dari respon diantisipasi dari SONEs dari ini 12 Asia-Pasifik sejauh ini!

From: http://snsdkorean.com/2012/07/10/what-time-is-it-its-baby-g-time/

Posted on August 20, 2012, in News, Picture, SNSD and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: